bästa dagen på länge.

igår firade jag och min kärlek våran 1 års dag! gick och åt på caleo, så sjukt god mat och dessert!
blev även några glas vin innan vi gick vidare till bergakungen och där såg vi på den nya twiligt filmen,
blev jätte överaskad då daniel verkligen vägrat se den med mig för han hatar dom filmerna,
men åh va glad jag blev när han sa att de va den vi skulle se! dock tyckte jag den var lite seg?
någon som håller med mig? men kvällen i sig hade nog inte kunnat bli så mycket bättre, så jävla
perfekt! idag var det så segt att gå upp vid 10, hade så gärna legat och sovit kvar i våran varma
säng men icke. har jobbat 12-17 och sen mötte jag upp louisa och gick och fikade. mysigt!:)
nu ska jag snart sova, är så sjukt trött

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi ni är för söta!!! Grattis som an till ett år glad för er skull!! hälsa danielen puss din fille:)

2011-12-08 @ 17:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0