11-12-11.

dagen började med jobb 12-17, var helt död och så var det så sjukt mycket folk! valde ju fel
branch vid den sämsta tidpunkten. leksaker! men det är bara två veckor av hårt
arbete kvar på kära br! sen är det jul och efter det drar jag och grabbarna till åre och firar nyår
och har det så jävla nice! igår kom terra ner till mig, vi kikade runt i stan en stund sen tog vi vagnen
till frölunda torg. hon hade aldrig varit där så det var påtiden att jag tog och visade henne
runt lite kände jag och som jag hade på känn älskade hon det stället lika mycket som jag!
käkade subway innan vi köpte med oss lite gott och åkte hem. tog det bara lungt, lagade mat och
åt glass med bär! så gott. dock skulle jag aldrig matat terra så sent, hon var fan pigg och låg och
tjötade fram till halv 4! men så mysigt det var, åh vill ha min bästa vän hos mig oftare! blir att man
uppskattar varandras sällskap så mycket mer när man inte ses så ofta då vi bor en bit ifrån varandra
nu för tiden, även fast vi pratar telefon typ 3 gånger per dag och vet exakt vad som händer i
varandras liv. men ändå så kul att ha lite egentid med henne, precis som förr när det bara
var jag och hon! när vi var singlar, sågs varje dag och bodde 10 minuter ifrån varandra. är så glad
för att det slutat så bra för oss båda. hon har det bra i lysekil och är tillsammans med
världens snällaste kille! och jag lever mitt liv i göteborg med min man.
ligger just nu i min säng hemma hos pappa och ska kolla på danne & bleckan innan jag somnar, så
jäkla bra serie på svt. terra visade mig den igår och jag är helt fast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0