don´t keep running back to the one person that you need to walk away from.

.
är så sjukt trött, känns som om jag varit det hela veckan också. vill typ bara gå hem
och lägga mig och sova efter jag jobbat! så sjukt mycket folk på dagarna i butiken, helt sjuk!
och värre blir det nästa vecka...längtar jag? nä inte direkt! längtar bara tills julen är över
och vi drar till åre!! slutade vid 5 idag så gick och mötte upp klähm och daniel och vi shoppade
loss. eller jag och daniel var smakråd åt klähm, så grymma! fan va mycket snyggt vi hittade.
längtar till lönen kommer nu, och tills i januari då jag och daniel ska ge varandra en
shoppingtur i julklapp! fick även hem min jacka idag som jag beställde för några dagar sen,
så sjukt snygg! visar er någon dag.
jobbar imorgon och på lördag också, och på söndag ska ida göra mig och daniel snygga
i håret. dör på min utväxt just nu, men vill ha det perfekt tills nyår så jag får pinna ut några
dagar till! sen vet jag inte vad som händer riktigt i helgen, inget planerat förutom afterwork
med några goa tjejer på söndag kväll!
längtar även efter min bästa vän! känns så ovanligt att inte prata med henne varje dag?
haha tur hon kommer hem på måndag igen!
NU: sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0