I just got some Ink done!

Tro det eller ej men igår fick jag tummen ur och fick gjort min första gadd! Har ju velat tattuera mig i flera år, men inte kommit på vart & vad riktigt, men så i våras fick jag en ide, men eftersom det ska sitta hela livet så har jag inte fått tummen ur, men igår så äntligen! Självklart gjorde Joachim den & han var överlycklig samtidigt som han var jävligt nervös haha jag var såå jobbig, han fick nog göra om flera gånger, men tillslut så blev jag nöjd- det viktigaste! Haha! Dom som säger att "det känns inte" har ju fel, för de gör de, men inget man behövde vara nervös över, (som jag var) för det var bara att bita ihop, gjorde jävligt ont på vissa ställen & mindre ont på andra men det var inget man inte klara av! Sen beundrar jag dom som gör långa/stora tattueringar, som tar timmar att göra! Nu i efterhand kan jag ju inte påstå att jag känner suget efter en till som alla säger men det kommer väl när jag kommit på något nytt jag vill göra! Haha! Det blev iallafall en text på handlederna, väldigt enkel sådan! Bild kommer när den har läkt lite & att nån hjälper mig för kan bli svårt annars! Jag är iallafall hur nöjd som helst, tycker dom är skit snygga & "så therese". kan typ inte sluta titta på dom! Joachim är grym! <3 tack igen hjärtat!!'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0