it´s friday!

imorse när klockan ringde var jag föööör trött för att vara snäll och åka med någonstans
skulle vi åkt till thailand hade jag möjligen hängt med men nu var det halmstad det gällde
och min morgontrötthet sa helt enkelt ifrån...som vanligt! så tog mig en riktigt lång sovmorgon
och vaknade vid 1 istället, gott! så nu sitter jag här och väntar på att min man ska komma
och hämta mig och vi ska åka till stan, måste handla en ny foundation borste då jag glömde
min andra hemma hos mamma. och om det är något jag inte klarar mig utan är det mitt
smink! haha så töntigt egentligen men så är de
vet inte vad planerarna är för ikväll, börjar bli lite hungrig så ska väl göra lite käk och så
kolla idol eller någon bra film bara. jobbar hela helgen så det blir lungt för min del iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0