"kort" sammanfattning!

Då var man hemma i kalla Sverige igen! Faktiskt skönt, borta bra men hemma bäst - stämmer så sjukt bra! Sov som en prinsessa inatt i våran säng! Haft en underbar vecka i gran canaria, med massa sol & bad! Hamnade på ett jätte bra hotell mitt i smeten till allt, vi hade även bästa ballen med finaste utsikten över havet! Man tog bara en jävligt långt & jobbig trappa ner så var man framme på stranden! Tog oss typ 5 min att komma in till puerto rico också! Maten på hotellet var dock resans skräck upplevelse! Ja menar hur svårt kan de vara och lyckas med pommes & grill spets liksom? Så levde typ på öl och chips hela resan efter de, då vi inte var i puerto rico och åt mc vill säga! Haha så gissa om jag längtar till träningen på torsdag!!!! Shoppingen var heller inget och ha, var iofs inte inne inne i Las palmas, men allt var så dyrt så de var inte ens kul! Vi åkte en dag till playa del ingles, men de rekomenderar jag ju inte! Blev så besviken, helt dött! Blev åksjuk för minsta lilla, då dom körde som galningar! Var på marknad en dag i "vår by" , de var riktigt mysigt, fick köpt oss handgjorda trä apor, dom dära " jag har inte sett något, inte hört något, inte sagt något"' & en feeet buddah! Riktigt nöjd med resan faktiskt med tanke på att de var ospecificerat! var riktigt skönt att komma iväg till värmen, första resan tillsammans med min kärlek också! Bara kul det! Har dock vänt helt på dygnet nu! Måste snart sova, ska jobba imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0