andre december.



sov hos nathalie igår natt,  passade bäst då jag skulle till hennes skola och göra naglar tidigt idag! de är alltid så mysigt, med lite tid för oss själva! vi har alltid så jävla mycket att snacka om! jag blev iallafall riktigt nöjd över naglarna, tycker de är grymt för att vara tredje personen som hon gjort på! sist jag gjorde naglar var hos joachims syster ida, då la vi i lite glitter vilket jag verkligen älskade och typ saknar denna gången! men tycker de är jätte fint och fräsch utan med! efter så gick jag en sväng på stan! hittade ingenting! förutom en julgransfot och tandkräm till joachim ..haha jätte kul! sen påvägen hem tänkte jag " äh fan jag kör runt , orkar inte ta färjan" och.. såklart så svänger jag istället av helt automatiskt in vid saltkällarn in till munkedal! kom på mig själv med "va fan gör jag therese!" skulle ju inte alls svänga av utan fortsätta på motorvägen! så när jag ändå var på vägarna i dalen tänkte jag att de är lika bra jag hälsar på mamma! där de blev tacos till middag, magen kände nog på sig att jag skulle hem till mamma ;) haha! jag och mamma åkte även ut till jimmis, en blomster butik där hemma i dalen, och fick handlat lite jul pynt och jul blommor! visar bild när blogg appen funkar vill säga! blev jätte fint iallafall här hemma! är riktigt nöjd, tror mamma med är de! nu ikväll tänkte vi gå ut och ta några öl på old house, men de var så knökat med folk så vi strunta i de, blir film mys i soffan istället, har två nya filmer som vi inte sett på som vi ska se! ska faktiskt bli skönt då jag har sån jävla träningsvärk sen body pumpen igår, asså det är SJUKT... vill dö typ. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0