NYTT ÅR & NYA MÖJLIGHETER!

gjorde denna listan förra året och måste göra en iår oxå! så jädra kul och blicka tillbaka på! haha!
så atte..2011 börjar gå mot sitt slut,
här är en sammanfattning av mitt 2011!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?:
ja jag tog studenten, gick på studenbalen, tattuera mig, flytta hemmifrån, blev sambos & åkte utomlands med min kärlek för första gången!
2. Höll du några av dina nyårslöften?: tror inte jag hade några bara för att jag vet att jag inte kan hålla dom!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: ja, haha känns som om ALLA blev med barn eller skulle ha detta året!
4. Dog någon som stod dig nära?: ja, inte för att vi var nära men
5. Vilka länder besökte du?: cypern, ön gran canaria
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha mer av 2012?: nä inte direkt, har haft det bästa året på länge! men såklart, bli bättre på att träffa sina nära & kära!
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?: är fof sämst på datum, men STUDENTEN, studentbalen, våra roadtripps, 21e februari, studentresan, alla bra utekvällar, gran canaria resan, säkert något mer!
8. Vad var din största framgång 2011?: inget? 
9. Största misstaget?: hmm..kommer inte på något!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: nej, faktiskt inte, sen jag träffade joachim har jag typ inte varit sjuk alls?!?!
11. Bästa köpet? köp & köp, men kontraktet till lägenheten!
12. Vad spenderade du mest pengar på?: mat? och nöjen! stämmer fof väldigt bra!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: ja massor, detta året har varit fullt av kärlek!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? arfojack- take over control, redrama- du , rihanna-we found love, svenska björnstammen - vart jag mig i världen vänder, pitbull - give me eveything tonight.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: gladare!!!!!!
16. Vad önskar du att du gjort mer?: hittat på ännu mera!:D
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: slösat på skit saker
18. Hur tillbringar du julen?: olika från år till år, men alltid med nära & kära!
19. Blev du kär iår?: JA!
20. Favorit program på tv?: sons of anarchy
21. Bästa boken du läste i år?: bara läst en bok, dyngkåt & hur helig som helst, så får väl säga den!
22. Största musikaliska upptäckten?: vinnie paz, skrillex, avicii
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: önskade mig inget! kom precis hem från cypern så var så mycket i mitt ihuvud att jag glömde typ bort att jag fyllde! haha
25. Något du önskade dig men inte fick?: nix!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?: vaknade utav frukost på sängen av min fina, som sen även hade bakat en tårta till mig! vi slappade och bara tog de lugnt, precis som jag ville, dagen efter åkte vi ut till sealodge på smögen och drack till live musik i det underbara vädret!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: jadå men det finns det alltid!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?: vet faktiskt inte, vad har jag haft på mig iår?!?! hhaah 
29. Vad fick dig att må bra?: nära och kära
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: sist år david beckham vaklart, haha iår jax!!
31. Vem saknar du?: saknar ingen direkt, förutom dom som är i himmlen!
32. De bästa nya människorna du träffade? joachm, hans familj & vänner såklart! och mina goa arbetskolegor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0