Anyone can love your looks, but it should be your personality that makes someone stay with you.

.
.
borde gått och lagt mig för länge sen men fastnade framför tvn, är helt död. idag har vi vart och tränat body pump igen, så skönt! älskar att jag och joachim gör det ihop! blir så mycket lättare att ta sig till träningen då och såklart roligare att träna ihop! imorgon åker jag ner till michaela, ska bli så mysigt! äntligen ska jag få se deras fina hem med! längtat! Och förrästen, så bokade jag & joachim en resa till Gran canaria igår. så vi åker nu på måndag! ska bli underbart! det blir vår julklapp till varandra, då vi både ville ut och resa nu! känns så himla overkligt bara! första gången vi två åker utomlands tillsammans! ska bli så spännande! hoppas vi får fint väder nu bara! är såå lycklig, känns veerkligen som om jag lever i en bubbla just nu, typ nyp mig i armen nångon!? haha..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0