it´s scary the way nobody stays together anymore.

.
kunde knappt sova inatt pga av den här jävla stormen! värsta jag vart med om när jag
var påväg till spårvagnen förut, brukar ta circus 3 minuter att gå till den annars men nu
tog det säkert 10. haha fick kämpa emot så att jag inte blåste bort asså! inget paraply
hade jag heller så fick ta en jacka över huvet, haha asså jag dör, måste sett rolig
ut imorse! jobbade 12-17, herregud vad timmarna gick fort. helt sjukt så mycket folk!
samma pass imorgon så ikväll ska jag bara chilla här hemma. pratat telefon nonstop med
terra, mormor och pappa sen jag kom hem. och nu ligger jag och kollar på någon film på
4an, verkar faktikst riktigt bra! hade tänkt diska nu i pausen medans nyheterna är men
vart fan finns orken? sparar nog den till daniel imorgon när han är bakis och gosig istället;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0