"People come into your life for a reason, a season, or a lifetime. When you figure out which one it is, you will know what to do for each person."





sitter och lyssnar på i just had seeex and it felt so good på repeat medans jag håller på att grejja lite
med mitt och terras projektarbete. ni får snart reda på vad vi håller på med, spännande va?
igår blev det en sväng till harrys med theresé och daniel. blev en nykter utgång för min del, haha men
det var riktigt kul ändå. skönt att vakna upp och må bra för en gång skull om inte annat.
daniel åkte vid 3 och sen dess har jag bara tagit det lungt. lagat pommes oxfilé och beasås till familjen
och sen har jag varit med tirre. har fått gjort riktigt mycket nödvändiga saker idag så de känns
skönt som fan. imorgon åker jag ner till min man och spenderar dagen och natten med honom!
nu blir det sängen. dör så trött jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0