sometimes you have to act like you dont care even when you do care, a lot.


fan vilket fint väder vi har! jag älskar det! tänk så bra man mår av lite sol?
eftersom jag låg bakis näst intill hela dagen igår så fick de bli en go promenad idag istället!
hatar när man sover bort sånna här dagar eller inte går ut alls, långt ifrån okej!
i fredags blev de utgång på trägårn med goa brudar! väl där inne ägde ju jag och rybbe dansgolvet!
riktigt rolig kväll med massa dans, skratt och grisande dock mindre rolig lördag!
ska nu duscha och göra mig iordning för om en timme ska vi äta middag hos min lilla systers farmor!
ska bli riktigt gott, hatar att vi gör om köket, jag har inget tålamod, vill bara att de ska bli klart nu!
men får tänka på hur bra de kommer bli, hur som helst sen bär de vidare ut till brastad för massa mys♥
så där har ni min söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0