TO ME, YOU ARE PERFECT.

kom hem till dalen vid halv 8 tiden, hemma och vänder kan man väl kalla de jag gör.
bara plocka ihop lite nya kläder och så bär det av ner till min kärlek imorgon igen då blir det till att
äta thai och fira gabbe! igår åkte jag ner och mötte upp daniel som var på personalfest. eller
dom bowlade så jag kom och gjorde dom sällskap en liten stund innan jag och min gos drog vidare
och käkade pizza och drack öl. himla trevligt!
vaknade vid 10 tiden imorse. och tro mig de är tidigt för att vara mig och daniel som aldrig går ur
sängen innan 12. men de va gott och vi har fått gjort en massa ärenden idag. blev även en liten
promenad vid ett jätte fint ställe så det har varit en riktigt mysig dag♥
nu ska jag äta glass och kolla på stylisterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0