you never leave my mind, even when i have a million things to worry about.


kom för inte så länge sedan hem, är svin trött så ska snart krypa isäng.
tågresan hem var förjävlig rent ut sagt, tror ni inte de sitter en gubbe och snarkar de högsta som går
heeeeeeeeeeeeeeeeeela vägen från göteborg till munkedal?
jag brukar inte störa mig på när någon snarkar eftersom jag är van sen liten.
MEN de var de vidrigaste jag hört på länge, skulle spelat in det för går fan inte och förklara hur vidrigt de lät!
kunde varken sova eller läsa i min tidning!!!!
SÅ, påminn mig att alltid ha ett par öronproppar nära till hands eller musik med mig!
imorrn blire upp tidigt, jobb på eurosko 9-19 så bäst jag lägger mig nu. natti♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0