life's short. if you don't look around once in a while you might miss it.







varit hos joachim och där av den dåliga uppdateringen!
igår var båda så jävla sega, så vi gick och köpte godis och slängde på en film.
men tog dock inte många minuter innan båda sten slockna.
vilket slutade med att vi var klar vakna imorse när vi vaknade halv 9. har väl aldrig hänt mig tidigare!!!
så efter att vi ätit frukost fick de bli en liten promenad i de fina vädret. vilket var underbart!
sen kom även pontus och jag totalt ägde dom i kortspel!!! händer väl inte allt för ofta så jag vart glad!
imorrn bär de av ut till kungshamn och hälsa på farmor, blir nog en titt in till mormor med.
nu ska jag tjuva tillbaka joachim som sitter och spelar xbox med min lillebror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0