Every end is a new beginning.

har varit nere i göteborg och myst med min man. i söndags firade vi gabbe på amazing
thai, supergod mat och härligt sällskap. och igår hade daniel ledigt från jobbet så vi åkte in till stan
och fikade på coffee roomer och sen åkte vi till gymmet och tog oss en tur in i solariumet och sen blev
det även lite tränning, för daniels del då.
och nu ska jag komma till det bästa av allt! igår när jag skulle gå ut ur duschen råkade jag göra något
med huvudet och jag fick världens jävligaste nackspärr! för er som haft det vet hur ont det gör och
för er som inte upplevt denna hemska känsla...undvik den
min fråga är dock hur lång tid det tar innan de försvinner? är ju typ halvt förlamad. haha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0