2 Januari 2011.

Och så var det nytt år, snart ny vecka och nya möjligheter! är det inte så man säger? haha
Nyår firade vi alla tjejerna hemma hos linn med god mat och en massa dans, dricka innan det bar av till
en annan "fest". dock vareee inget att ha där så slutade med att jag och theresé tog bussen hem vid 2
redan. så en sån där toppen kväll skulle jag väl inte vilja säga att det var men den var bra till en början
iallafall! Igår tog jag och terra en tur in till stan för att hämta lite grejjer och sen åkte vi hem till
henne och bara myste. Och idag ska vi inte prata om hur död jag varit...blev en långpromenad förut i
det svin kalla vädret, men det var skönt att lyssna hög musik och röra lite på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0