I know what I'll say, All over again.

borde måla naglarna, tvätta håret och ta något att äta men istället hamna jag här....i min säng,
under mitt goa täcke. inte fel det heeeeller.
så vart ska jag börja? i fredags blev det som terra redan sagt men jag tar det igen.
blev lite dricka och spel med theresé, joachim och daniel innan det bar av in till uddevalla. första
gången för båda våra boys så det var lite kul att visa dom hur vi har det här uppe. haha inte så mycke
att visa direkt men det blev en rolig utgång iallafall! i lördags plockade vi upp sarah och det bar av
ner mot göteborg. blev ett stopp på ikea då deras korv tydligen va såååå god, tyckte dock den var
skitäcklig. åkte hem och tog oss en liten powernap, köpte med oss mat och sen blev det myskväll
hemma hos bryngel. skit kul då vi inte setts på ett tag! i söndags åkte vi in till stan för att titta
balklänningar, dock stängde alla vid tre och vi var där tio över så vi kikade runt på lite annat och gick
och åt thai istället. imorgon blir det först skolan och sen beger jag och min kära vän oss ner till
göteborg för lite shopping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0