just another wednesday.

fashiontoast.com

igår åkte jag ner till daniel. haha känns som om de är de enda jag skriver om, göteborg hit och
göteborg dit men det är så när man har sin kärlek där nere. tog en buss imorse vid sju tiden
och åkte till skolan, slutade tidigt då vi bara hade två lektioner. underbart! blev en 20 minutare i
solariumet, och sen en sväng till torp med terra och elin. när jag kom hem blev de en tre timmars
powernap. helt sinnes va trött jag var! fast är lika trött nu så blir nog till att lägga sig i tid ikväll.
skola imorgon och på fredag och eftersom vi slutar tidigt på fredag åker jag och theresé direkt ner till
göteborg och möter upp daniel. sen blir det förfest med ett härligt gäng hos brett/bryngelson innan
det blir utgång! ansiktsmasken är på och nu blir det massage, syrran är oväntat snäll idag,
och jag klagar då inte de minsta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0