ibland gör man rätt, ibland gör man fel, lev med de!


så var snart denna helg med slut, går på tok för fort tycker jag nog!
i fredags var vi först hos mig, drack och spelade lite spel innan vi drog vidare in till mortens krog,
där det blev en hel del shottar och dans. riktigt trevlig kväll om man bortser från vissa saker.
tråkigt nog så hade jag med mig kameran fast ändå inte för tog inte ett enda kort, kan bero på att jag la den i daniels jacka eller.....? och michaelas kamera var kvar i dalen tillsammans med
hennes kavaj. SÅ.
så roliga var vi men lovar att bättra oss till nästa gång. iallafall jag.
igår tog jag de bara lugnt, åt gott och spelade sällskapsspel hela kvällen med familjen hos grannarna.
sjukt längesen så var trevligt !
och idag har jag jobbat på eurosko från 11-17, riktigt gott, älskar på något vis att jobba söndagar.
vad gör man annars? degar typ.
nee nu måste jag göra mig iordning här lite innan jag ska iväg igen!
hoppas ni med haft en bra helg allesammans!♥


såhär fräscha och pigga var michaela och daniel i lördags !! ha ha sötnosar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0