19.02

dör på våra kattungar, så jävla söta! vill bara äta upp dom allihopa. detta är alltså den vi kommer att
behålla:) lill lars kallar daniel den. elliot kallar syrran han. haha vet inte vilket är bäst alltså? skulle
inte valt något av namnen.
nu är jag hemma i dalen igen, fick gå upp vid 7 imorse då daniel skulle åka och jobba någonstans &
jag åkte med till uddevalla där jag tog en buss hem. har bara legat och tagit de lungt hela dagen,
haft en sån äcklig huvudvärk som aldrig vill gå över. så imorgon blir det nog ett återbesök
till farbror doktorn. och efter det ska jag åka och lämna ett paket hos therese då hon fyllde 19 i
lördags!! sen blir det nog att ta ett tåg till göteborg då jag ska jobba torsdag om vädret är fint.
nu ska jag äta tacos och sen kommer min man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0