Because I can’t make you love me If you don’t.

Ligger ensam hemma hos min kärlek och bara tar de lungt. funderar på att snart
gå och lägga mig, är helt sinnes trött.
blev inget smögen för min del igår då våran buss vi skulle ta upp hade blivit dubbelbokad.
sååån otur! men som vanligt gjorde vi de bästa av situationen och gick ut och tog några
glas på bar himmel. ett jätte mysigt uteställe. jag drog hem vid ett tiden medans killarna
fortsatte kvällen. var inte på något festhumör så åkte hem och sov tills daniel kom hem vid halv
5 tiden. haha som de kan gå.  idag har vi inte gjort så mycke, åkte in till stan och gick runt
och kikade lite. hittade en jätte söt klänning. visar er imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0