i want you, nothing else. just you.

alarmet gick igång kl 10 imorse och det var bara att gå upp, ta på sig och sedan
bege sig till tandläkaren. inget hål så långt ögat kunde se, skööönt!
sen la jag mig och sov en timme till innan jag tog bussen in till stan/hairx och tog ut
mitt löshår. så otroligt skönt känns de. dock känns det som om jag inte har något hår kvar!
haha så tunt och kort. känns nog bättre efter att ha fräschat upp det med lite slingor imorgon.
blev inget smögen idag heller som ni kankse förstår. vilket pissväder.
så ikväll blir det myskväll! en fet godispåse, chips & dipp. så jag klarar mig nog ganska
bra ändå. speciellt när jag har min fina man här hos mig också!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0