"those who don't belive in magic will never find it"


kvällen igår var minst sagt svettig och jäävligt bra! så sjukt mycket folk, dansade oss helt slut till grymma REBECKA & FIONA. idag har jag jobbat 08.30-15, känns som om jag inte gjort annat nu än att pendla från jobben till havsbadet och från havsbadet till jobben. men det har vart värt allt! nu dröjer det ett tag innan det blir havsbadet igen för min del iallafall. ikväll blire lugnt, bara mysa med hjärtat, ska blir så otroligt skönt! för en gångsskull på länge kanske måbra imorrn, återstår att se dock, jobbar på eurosko imorrn 11-17 iallafall men sen på måndag är jag LEDIG och jävlar va jag ska vara ledig då!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0