Juli 1, 2011

hade världens mysigaste och underbaraste dag med joachim igår!♥
åkte till göteborg direkt efter besöket hos tandläkaren, värsta besöket hos tandläkaren jag varit med om! men de är en annan historia. var ju iallfall bara tänkt att vi skulle dra ner och uträtta lite ärenden snabbt och sen åka ganska tidigt hem igen. men väl där nere så blev jag hur shopping sugen som helst, och när jag väl har pengar så brukar jag aldrig hitta något, men igår gisses va jag gick loss i butikerna! vill inte veta vad slut summan blev, haha! fyndade nämligen inget större på rean, två linnen och en body lotion bara! men alltid något, otroligt nöjd med allt iallafall, har fått tagit med allt till joachim för det får inget plats hos mig längre! tragiskt, men så blir det ju med världens minsta rum, haha! men de blev jätte fint hos joachim nu med ljusstakarna i fönstret och tavlan på väggen, får slänga upp bild så att ni får se. är nöjd, så det gör mig inget känns ju som mitt hem det här med;)
sen satte vi oss på hard rock cafes utesevering och käkade,  så jävla gott! vi båda hamnade ju såklart i matkoma, så efter tog vi oss en tur med paddan båten, ha ha! varför inte tänkte vi, underbart väder och ingen av oss hade åkt den tidigare, var faktiskt kul! skönt och få sitta ner lite in mellan all shopping. tog även en glass i parken innan vi åkte hemmåt! stannade till i uddevalla påvägen hem eftersom dom hade city torsdag, vilket innebär att butikerna har massa erbjudanden och öppet längre och så, jätte mysigt tycker jag, kul att det händer lite!
bilder från dagen kommer, ska bara åka till munkedal och hämta sladden och lite annat som jag glömde igår, glömde hela väskan, var väl för att jag hade 189 påsar att tänka på, i där hade jag även mina arbetskläder som jag skulle haft idag, så fick jobba i joachims byxor, haha tur jag står i kassan och inte visar mig allt för mycket! ni kan ju tänka själva hur långa hans byxor är för mig, då han är 193 och jag 170 haha! nä nu måste jag verkligen åka om vi ska komma tillbaka till brastad idag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0