Elsas värld.

jahapp då var man hemma i dalen igen. känns skönt men samtidigt ganska ensamt. alla jobbar.
blir så sjukt snabbt rastlös nu för tiden, kan bero på att vi alltid hittar på någonting när vi är i
göteborg. går nog inte en dag utan att de inte händer något, tycker inte de är kul
att sitta hemma och bara vara. visst kan de vara mysigt att ha filmkväll och så men ändå!
men vad finns det att göra här hemma i dalen? jo de ska jag tala om- absolut ingenting!
men som sagt är de ändå lite skönt att vara på hemmaplan några dagar då jag max varit hemma 3
dagar sen jag kom hem från cypern. och få gjort lite nödvändiga saker, ska till hairx på torsdag och ta
ut mitt löshår och på fredag ska jag göra lite slingor.
påtal om cypern har jag inte ens orkat lägga in och sortera alla bilderna. haha känner mig lite som
terra den här gången, alltid hon som tar hundra år på sig att lägga upp bilder och jag lägger alltid in
direkt. men inte denna gång. har faktikst inte ens kännt någon lust till de? men om jag inte glömt
kameran hos daniel som jag tror jag har ska jag försöka ge er några bilder nu i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0