even the best fall down sometimes.

jag kunde lika gärna vara död känns det som, typ iallfall. är det ens någon som saknar mig? alla vet ju att jag jobbar, jobbar, jobbar, jobbar och jobbar och jobbar, och så håller det på. dag efter dag efter dag efter dag. "gott med pengar sen" jo men vi lever i nuet och denna tiden som är just nu går ju aldrig att få tillbaka och pengar betyder inte allt, visst det underlättar meeen, och tänk om sen aldrig blir sen och  ...nä fan hatar mig själv när jag tänker för mycket. var iallafall ledig 3 dagar förra veckan och då jävlar hade jag bestämt mig för att vi skulle hitta på något, ta en liten roadtrip, bara jag och joachim. vi hamnade i skara, campade och gick på skara sommarland, det var bästa på länge. toppen väder, perfekt med folk, lite kallt i vattnet bara. vi hade med mitt gamla tält, som jag fick när jag tjaa..7, var precis så att jag fick plats när jag låg raklång, så ni kan ju tänka er hur mycket joachims fötter stack ut, haha hade inte en tanke på att det var så litet, mormors lilla racerbetta såg till och med fet ut in till vårt minitält. men mysigt var de och kul, eftersom vi inte har tältat ihop. påvägen hem från vår lilla trip stannade vi till på överby innan vi åkte och fikade och tjötade i TRE timmar hos nathalie! man får ju inte ha bråttom om man skall hälsa på henne iallafall haha! annars har det inte hänt så mycket mer  i mitt liv som hårt arbetande 19åring. eller jo vi har även köpt världens snyggaste spegel!! nä nu skall jag ta mig en dusch innan joachim kommer och förästen så skall jag ge er allt jag lovat er,  (så jävla mycket bilder,) nån dag, ska bara hitta energin till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0