we don’t sleep when the sun goes down, we don’t waste no precious time.

igår blev det en sväng till frisören, blev en liten uppfräshning bara. klippa bort allt det slitna och göra
lite slingor, heeel nöjd blev jag med resultatet faktikst! länge sen jag hade såhär kort hår men det
känns riktigt skönt. haha sen kom daniel och plockade upp mig, åkte hem till mig och packade en
väska innan vi åkte in till torp på vägen ner, va tvungen att hitta något att ha på mig. blev en
orange/röd klänning och ett skärp. och den väskan jag visa er i tidigare inlägg. sen fortsatte vi mot
göteborg och vi gjorde oss iordning lite snabbt innan vi gick till linnéterasen och mötte upp
johan och co. därefter bar det av till park lane. där blev det drinkar och dans hela natten lång.
haha älskar de stället! blev även nattmat på 7ans innan det blev en taxi hem. var väl hemma runt sex
tiden. mindre kul att gå upp imorse dock, men fick sovit fram till 11 iallafall. så idag har vi bara legat
och glassat på ganlet! blev även mitt första dop i sverige för iår!!! skönt att ha det avklarat. nu är
jag hemma i munkedal och har en myskväll med min mammi. dock bär det av ner till götet
redan imorgon igen!

Kommentarer
Postat av: nyfiken!

vart är klänningen från? =)

2011-07-17 @ 14:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0