someone like you.

jag hade världens underbaraste födelsedag när jag nu fyllde 19!
fick finaste frukosten på sängen av joachim, han hade även bakat en jätte fin jordgubbs tårta till mig, lite för söt för min smak men vafan, hans första tårta, kunde inte gjort de bättre själv.
fick en one piece av honom, skall bara bestämma mig för vilken. står mellan två, svårt!
kände inte för att hitta på något, känns inte som om 19 är något större att fira, ville hellre vakna upp pigga och glada dagen efter för då åka till smögen. så blev en lugn födelsedag, jag provade att gadda honom på benet när han ändå höll på, han har tjötat på mig länge nu om att jag skall testa och det var riktigt kul faktiskt, lite läskigt men var ju inte så svårt som jag trodde det var! haha
dagen efter åkte vi tidigt till smögen och gick på bryggan, tog oss en glass i solen, joachim fick även fyndat ett lil wayne linne, sen köpte vi två kuddar med, annars var det inte mycket och ha. åkte hem och åt gott hos pappa innan vi åkte tillbaka över till sealodge där vi drack gott i solen till haaks. bästa söndagen!


min fina tårta, bäst är han min kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0