home sweet home!

så underbart att äntligen vara hemma igen. tycker som michaela redan nämt, har som sagt  haft det hur bra som helst om man bortser från vissa saker.
idag har jag vart med min pojkvän hela dagen, förutom dom dryga 2 timmarna han jobbade. bara legat ute i solen och myst, blev inte så mycket med det igår när jag kom hem nämligen.
var väl hemma i munkedal vid halv fem/fem tiden på morgonen, hann inte ens somna innan jag skulle köra in till torp för möte med alla på eurosko halv 9, sen var det snabbt hem, packa upp väskan, slänga allt i tvätten, packa nytt, för att sen dra ut till brastad där jag hann vara en trekvart innan jag skulle börja jobba på konsum klockan 15.00 till stängning. var så sjukt trött, fick ju inget sovit på planet hem heller. men det gick kanon, tur vi hade så himla mycket och göra för annars hade jag nog somnat i kassan så kan ju med andra orda säga att jag sov rätt gött den natten!
imorgon blir det en snabb sväng till göteborg och uträtta lite ärenden.
fredag blir det jobb på konsum och sen på lördag fyller jag ju! vet inte alls vad det blir ännu men de märker vi! nu ska jag krypa ner intill joachim, upp tidigt imorgon, skall vara hos tandläkaren klockan 07.00!! killlll me..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0