1 juni 2011.


dålig update, känner själv hur bloggen har kommit i andra hand nu den senaste veckan men har
haft något för mig varje dag. åkte ner till göteborg i söndags och då hittade vi inte på så mycket
tog det bara lungt. i måndags gick jag i stan hela dagen och shoppade lite smått och gott. sen
på kvällen gick vi på bio. nico hängde också med, baksmällan 2 och jag kan säga att fan den
här var så mycket bättre än ettan, att de ens är möjligt? haha grymt rolig. och igår åkte jag
med daniel som skulle till lerum och även där blev det lite shopping för min del. hittade bla en
svart långklänning som jag letat efter! tog även ut lite bilder från balen. sen var åkte vi hem
och fixade iordning oss lite innan vi åkte på studentmottagning för sarah. var där en stund innan vi
åkte vidare till malin & laxen där det vankades överaskningfest. riktigt trevligt! slutade dock inte
där, fick för oss att åka in till stan och ta en drink innan vi skulle vidare ut, dock kom jag inte så
långt och hamnade på en gräsmatta. jaaa resten får ni räkna ut själva! idag har jag mått så
sjukt dåligt, haha inte mått såhär dåligt dagen efter på läääänge. börjar dock känna mig lite
bättre nu vilket är så grymt skönt. hållt på att dö hela dagen.
hoppas på fint väder imorgon för då kommer nämligen daniel upp och det blir en heldag
hemma i dalen. looovely.
nu ska jag ta och laga lite mat till mamma och syster.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ska du flytta ner till Göteborg efter studenten eller vad har ni tänkt er??? Visa klänningen du köpte:) kram

2011-06-01 @ 23:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0