If you love something set it free. If it comes back it’s yours. If it doesn’t it never was


min vecka startade inte speciellt bra så har inte haft någon som helst lust att blogga.
men den har iallafall bestått av skola och göteborg. i tisdags kom daniel upp och sen i onsdags
åkte jag ner då vi hade studiedag på torsdag. blev att luncha med daniel och sen åka in till stan
och möta upp sarah för lite tjöt och kik i affärer. och när daniel slutat jobba åkte vi till ikea och
köpte oss lite nya kuddar. vilket verkligen behövdes vill jag lova! sen avslutades kvällen med ett
hårt pass på gymmet, helt sjuk tränningsvärk jag har idag men bra känns det.
denna kväll ska jag spendera hemma med pappa. blir nog till och med en liten promenad ikväll
efter jag har powernapaat bort min äckliga huvudvärk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0