Mars 1, 2011

oharre vilken tränningsvärk jag har i min mage, daniel fick med mig till gymmet
igår och jag måste nog vara den mest otränade människa asså fyfan! haha
men det var faktikst riktigt kul för en gång skull så får väl hänga med honom i fortsättningen.
i lördags blev det att fira daniels syster som fyllde 30! först blev det middag på wasa
och sen vidare för dans på park lane. grymt lyckad kväll! och i söndags blev det kalas igen
med god mat och trevligt sällskap.
igår mötte jag upp sarah i stan och vi gick och tjötade och kollade i affärer. sen kom daniel och
vi åkte och betalade min balklänning och sen åkte vi hem och myste lite innan vi drog till gymmet.
kollade även på den nya jackass filmen, så jävla rolig! haha så jävla äckliga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0