Nothing hurts more than being disappointed by the single person, you thought would never hurt you.




ganska slapp dag i skolan med endast ett prov, idrott och svenska!
sånna dagar gillar jag, med först sovmorgon, några lektioner och sen sluta tidigt!
har så mycker bilder som ska upp här, men har som ni förstått haft anant för mig.
ifredags drog vi ut i göteborg och i lördags i lysekil, samtidigt som jag passade syrran och huset så har enna vart full rulle!  har även fått köpt mig en röd skinnpajj, äntligen typ, nöjd till tusen fast det sved ganska rejält, men vet att jag hade ångrat mig om jag inte hade köpt den annars! men tänkte slänga upp de så fort jag får tid över.
nu ska jag nämligen hämta upp brudarna och så ska vi dra in till stan för tjejkväll på harix!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0