Breathing Place - Vibrasphere.



var hos doktorn idag efter skolan och fick pencelin mot mina öron!
hade typ som öroninflamation, massa vatten i öronen och var röd.
halsen och förskyldningen gick de naturligtvis inget och göra åt, bara vila, orkar inteee.

igår när joachim kom till mig hade han med sig en bukett rosor och vitamin vatten, så himla gulligt!♥
dog typ, var redan så glad över att han ens ville komma till mig nu när jag är sjuk.
älskar överraskningar när man som minst kan ana det! kan vara det bästa jag vet!
nee nu ska jag lägga mig framför tvn en liten stund!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars min bästa Therese. Krya på dig!! Inte kul att vara sjuk.Krya på dig kramar/Lena

2011-03-05 @ 15:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0