to get something you've never had, you have to do something you've never done.





vaknade utav att fåglarna kvittrade och solen sken in genom persienerna intill världens goaste kille.
finns det något bättre sätt att vakna upp på tro? jag tror fan inte det!
efter en massa morgonmys bjöd jag joachim på en riktig brakfrukost, eller försökte iallafall!:)
fan va jag vill ut och gå idag, riktigt långt med en massa go musik i öronen, hatar och ligga inne när de är så fint ute! men får hoppas att vädret är här för att stanna. riktigt längtar till all snö är borta och det börjar bli grönt ute igen. och man slipper alla tjocka kläder.

igår var nathalie här, kom runt halv 6 och åkte inte förens vid tolv:)
trevligt som alltid, fick mig en hel del skratt, tiden bara rinner iväg när vi två börjar prata.
men antar att de är precis så det ska vara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0