awesome weekand.

och då var man ensam hemma i två veckor då mamma och syster har dragit
till thailand. känns redan ensamt, tur jag har robin här hemma iallafall. och daniel
annars vet jag ju inte hur jag hade klarat mig! men det är väl på tiden att jag övar
på att klara mig själv. haha!
i fredags var jag bara hemma och tog det lungt, kollade lets dance och somnade
tidigt. och i lördags åkte jag ner med sarah till göteborg, gick och handlade mat
och sen åkte vi hem och powenapade innan vi gjorde mat och korkade upp en vinflaska.
bestämde oss för att ha en riktig tjejkväll så vi gjorde oss snabbt iordning och det
blev en spontan utgång, en grym sådan för så kul har jag inte haft på länge!
och i söndags mådde jag som jag förtjänade vill jag lova. men eftersom det var så fint
väder tog jag och daniel oss en tur upp till hans sommarstuga och kikade. riktigt mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0