You made me talk about things I´ve never told anybody.


godmorgon på er. eller godmiddag är det nu kanske? vaknade iallafall för en sisådär
tjugo minuter sedan. tanken var att jag skulle gå upp tidigt och åka in till torp
och göra lite ärenden innan jag åker ner till göteborg men eftersom jag vakna nu får jag
ta och göra det imorgon efter skolan istället!
Igår tog jag en buss hem eftersom pappa kommit hem, så var tvungen att säga hej och sen
blev det en helkväll med terra. twister och en massa tjöt om balen, studenten, aiya napa
och peace and love. herregud va mycket det kommer att vara, men fyfan va kul det
ska bli!! nä nu måste jag hoppa in i duschen och ta något att äta om jag ska hinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0