2011.05.04

känns som om det är första gången jag är hemma på gör länge. har varit nere hos daniel i stort sätt
varje dag den senaste tiden och när han åkte till hemsedal över valborg drog jag och tjejerna till
halmstad och sen på lördagen när vi kom hem igen åkte jag bara hem och tog en dusch innan jag
åkte och var med theresé. samma sak på söndagen, då blev det en buss med sarah ner till göteborg
och  grilla och mysa och sen hem till älsklingen och väntade på att han skulle komma hem. sen har
det varit göteborg hela veckan och idag är första gången jag varit hemma nästan en hel dag.
känns riktigt skönt faktikst. har en del att ta hand om, såsom att mitt rum ser ut som
andra världskriget tillexempel.
ska äta och städa och sen blir det en långpromenad med mina nya skor! inte långt kvar till sommaren
så är väl dags att börja ta tag i det här nu......haha kill me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0