2011.05.24

för det första. hur tråkigt är inte det här vädret? spyr på de. dock är de inte de
ända jag spyr på idag utan att jag måste plugga heeeeela dagen!
har en massa prov och hundra frågor som ska vara inlämnat imorgon. kill me
men har iallafall haft en grym helg! i lördags hade vi bal, bra väder och härliga
människor, kunde inte bli så mycket bätte. tack till min lilla älskling som följde med♥
i söndags kom terra och vinnie förbi en liten sväng och tjöta innan jag och daniel åkte
ner till göteborg, gick på bio och såg pirates of the caribbean och bara tog det lungt.
igår orkade jag inte åka in på en lektion så jag stannade hos daniel och vi åkte och åt
lunch på ett gör mysigt ställe innan vi åkte och fixade lite saker med hans jobb.
på kvällen drog vi till gymmet, körde armar och mage. har sån tränningsverk
idag i armarna så de är helt stört.

nä nu ska jag ta en powernap innan jag börjar plugga
bilder från balen kommer upp så snart jag får tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0