Nu är det nära!

ligger och lyssnar på coconut tree för att inte helt deppa ihop av regnet utanför.
hatar sånnt här väder, men det kan lika väl regna hela denna veckan bara de är
bra väder när vi tar studenten är jag nöjd!
nu är allt klart i skolan och de känns så jävla bra!!! gjorde 5 prov och flera inlämningar
i onsdags och tosdags och nu på måndag sätts alla betygen. nu är de äntligen över,
känns helt sjuuukt. nu längtar jag efter studenten som kommer bli så grym och sen
ayia napa med brudarna!
åkte ner till göteborg i torsdags och vi gick och åt med en massa av daniel kompisar
på ritz. riktigt trevligt! och igår åkte jag med daniel och kattis runt hela sverige
känndes det som, dom håller på med en fotoshoot till en ny modetidning som ska komma
ut i juni så vi åkte runt till massa av deras butiker, valde ut och hämtade upp en massa
kläder! ska bli grymt kul att se resultatet sen!
var väl hemma vid 8 tiden och menningen var att vi skulle till peacock
och möta kattis där då hon jobbar där också. men kände mig inte bra alls, var trött och
hade gör ont i huvudet så jag och daniel bestämmde oss för en tacos kväll! kikade på
en gör bra film och bara myste. idag har de inte hänt så mycket, jag och mina
kära svärföräldrar åkte och kollade när daniel spelade korptunering, dvs fotboll. dock
började de regna och blåsa storm så vi åkte hem efter en match. sen när han var klar
åkte vi och åt lunch innan jag skulle med min buss hem till dalen. känns skönt att vara
hemma och packa om väskan en dag innan jag beger mig ner imorgon igen. ledig hela
denna veckan i stortsätt och på tisdag blir det fest!
nu ska jag städa lite och sen ska jag mysa med mammi♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0