the more you show a person you can´t live without them, you are giving more reasons for them to take you for granted.




är på ett sånnt jävla bra humör just nu så det är helt sjukt! tror det beror på att jag ska
på jobbintervju imorgon, eller att vädret är grymt eller kanske att studenten och ayia napa
närmar sig! fan va jag längtar!!! ska hämta studentmössan imorgon också då jag inte
fått tummen ur och hämtat den än. och denna veckan ska utväxten försvinna och löshår
ska sättas i, det är även bal för min kära vän i göteborg som vi ska kika på. sen är det
våran tur nästa helg igen, herre va saker jag har att göra innan dess! men var iallafall och
provade klänningen igår och den satt som en smäck, ska bara justera längden och lite sånnt
smått så ska jag hämta upp den nästa vecka.

vad har annars hänt i helgen då?
jo i fredags var jag bara hemma och slappade, tog med min syrran på en promenad runt malte
stig sen låg vi framför tvn och fetade oss med en godispåse. och i lördags åkte jag ner till
göteborg. solade hela dagen och drack jordgubbsdrinkar, sen blev det grill hemma hos victor
och ännu mera dricka. och i söndags åkte vi ut och la oss på några klippor och solade och
myste bara.
igår blev det ingen skola för min del då det krånglade som fan med västtrafik då dom håller
på att bygga om spåren. kände att eftersom jag bara skulle in på två lektioner hade jag
ingen som helst lust att åka buss och tåg som krånglar i över 3 timmar då jag skulle ner direkt
igen så det blev att åka hem till sarah, gick och handlade frukt och sen gick vi och la oss
i sannegårdshamnen och stekte lite. dock inte längre en en halvtimme då det började kryla
av myror. la oss nog i ett myrbo eller något, skojar inte! fullt av dom äckliga små krypen.
när daniel hade slutat åkte vi och fixade de sista med balklänningen och sen åkte vi
och kollade på blåvitt matchen. min första fotbollsmatch, som var riktigt jävla rolig!
kanske berodde de på stämmingen och sällskapet, men det var iallafall lyckat då blåvitt vann!
ingen grinig pojkvän här inte;) haha
nu ska jag gå ut och lägga mig en stund igen, underbart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0