Forget the risk and take the fall. If it's meant to be, then it's worth it all.


kom precis nyss hem från skolan. blev en kort dag idag, men är ju så när det är lite kvar i skolan.
åkte iallafall in i morse och fick gjort klart mitt album i foto a så nu är den kursen över för min del.
underbart, vill bara bli färdig med allt och ta studenten nu!! ska bli så jävla skönt!
sitter nu och äter jordgubbar medans jag väntar på joachim,  skall alldeles strax åka iväg och göra naglar. han ska följa med mig som sällskap, så himla snällt för har ingen stereo i mormorsbil, lite jobbigt och ganska långtråkigt. det ska bli roligt och se om vi hittar med. ha ha.
Inatt ska vi oxå äntligen se Pirates Of Caribbean 4, som ja väntat, hade pirates maraton igår, tur var väl det för hade glömt bort en himla massa haha!


min favorit, så jävla snygg och grym är han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0