hey hoe let's go !

okej ska vara ärlig nu, anledningen till mitt dåliga bloggande denna gången så som alla andra tusen gångerna är att jag varit hos min pojkvän men det är inte där skon klämmer utaaaan... att han har en MAC data. fett jobbigt eller de är inte så jobbigt egentligen men jag är så jävla oteknisk så orkar inte ens tänka tanken att ens försöka blogga därifrån, hur jobbigt som helst att lägga in bilder bla. att jag har uppgraderat mig till en iphone är ju cp. men ska bättra mig, kan dock inte lova något heeeeehe

så vad har hänt sen sist?
hade en underbar dag i tanum, naglarna blev super fina, så himla glad att jocke följde med!
pirates of caribbean 4 var inte alls bra, besviken till tusen!
jag och michaela har gjort hårförlägning på harix
besökt frissan för en skvätt färgning
dog i kyrkan när min syster hade konfirmation
kollade in östrabos bal
pluggat huvudet av mig
haft en underbar studentbal, kunde inte bättre haft det ♥
pluggat ännu lite till
och kollade in plusgymnasiets bal

...ja de är väl vad som hänt.
igår blev det utgång i lysekil, var premiär för harrys. blev dock ingen långvarig stund där då vår kompis som är portad på en annan korg i lysekil var portad från harrys med. fast han inte ens har varit där? de öppnade ju igår? sjukaste jag hört! måste bara vara lysekil som är så dumma i huvudet!
idag har jag vart i kungshamn och firat annelie som fyllde år/morsdag och nu är jag hemma i munkedal och har fått firat mamma på hennes dag med! många och gratta idag!
skall snart åka in till uddevalla och se baksmällan 2. perfekt avslut på denna underbara helg!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0