the hardest thing to do is walk away when, you're afraid that you won't be chased after.


fick äntligen rensat bort lite i min garderob igår, var på tiden!
nu kan man öppna dörren utan att vara rädd för att allt ska ramla ut på en!
ställde även bort alla mina vinterskor, så nu finns det möjligtvis plats för lite nya vår skor..eller.. farligt och jobba på eurosko ;) blev även en sväng in till torp igår, var tvugen och hitta kostym till joachim, hittade en jätte fin och som passade bra så det kändes skönt och ha fått klart det. nu är det bara skor och lite till sen är allt klart. känns riktigt bra, är ju inte långt kvar till min bal nu. längtar!!
åt gott på briggen innan vi åkte vidare in till lysekil. där gick vi på bio. den nya Thor blev det!
jag som knappt visste att dom hade bio i lysekil så var det en kul grej bara det!
filmen var grym! rekomenderar den starkt! fick hålla mig fleeera gånger för att inte börja stört böla.
nu måste jag lägga på ett kol, har lite att göra innan jag ska iväg, för ikväll blire torpfest för hela slanten!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0