från förra söndagen!







gick upp kl 06.00 för att åka till ullared sist söndag, kändes som om jag gick i sömnen bort till grannen
som skulle köra! väl där blev det en heeel del shopping för min del, kolla bara kvittot, det som är ströket med ros a är mitt. jobbigt när det är billigt! ha ha.
fick med mig så som,
2 t-shirts till jocke
present till jockes papi
plastfolie till jocke
3 bikinisar
pärlor
iphone skal
iphone skydd
iphone träiningsarmbandsgrej
3st örhängen
cykelbyxor
marinblå pippitröja
4 st nagellack
nagelbandscreme
vikter
2 hjärtformade skålar
2 små "smått&gott" skålar
1 stor "smått&gott" skål
grå stjärn kudde
ansiktsmasker
minneskort till kameran
iphone laddare
iphonegrej i bilen
ögonbrynspenna
eyeliner penna
eyeliner flytande
trosor
2 t-shirts till mig
chillamössa
hårmassage
ett kort
garnier-pure active exfobrusher

så tror det var väl allt? heeehe.
nu måste jag göra mig iordning för idag bär det av till göteborg med släkten för inflyttningkalas+födelsedags firande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0