-

varit med min lilla syster i princip hela dagen! efter vi hade vaknat och ätit frukost så gav vi oss ut och kikade i butikerna här, tog oss även en promenad ner till norra hamnen och runt, lagade tacos och bara "va"! riktigt mysigt att ha henne här!♥ bestämde mig oxå sen för att åka med henne hem för att hälsa på hemma, hos mamma, men såklart va ju inte mamma hemma! haha så typiskt! så stannade bara en timma och passade på att kela med min snuttis pisse misse och dricka vatten, vattnet här i lysekil smakar SKIT! äckligaste jag vet, samma vare när joachim bodde i brastad, usch! nu ikväll har vi vart på mcdonals och käkat mat, joachims kompisar var så sjukt sugna så fick ställa upp och köra, så nu är jag så jädra trött! somnar nästan nu skrivandes haha! var meningen att jag oxå skulle vart med och se på en film vi hyrt nu men jag orkar fan inte alltså! haha..så nattinatti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0