11.11.11

pappa kom ner imorse och plockade upp mig, vi åkte till affären och storhandlade mat
och sånna nödvändigheter. skönt att ha två underbara föräldrar som kommer och
fyller på kyl & frysen för oss två gånger i månaden! jag klagar inte iallafall. bästa!
sen åkte vi in till stan, lunchade och handlade mina nya skönheter som ni ser på bilderna
under! hur fina är dom inte? älskar dom.
nu har daniel precis kommit hem, vi har hunnit äta mat och nu sitter han och nördar fifa.
ska ta och måla om naglarna och lägga en ansiksmask hade jag tänkt. får bli en
ta hand om dig själv kväll idag, för imorgon ska klackarna invigas. daniel, victor och
kristoffer ska nämligen firas! dom ska ha en stor förfest på victoria med mat och dryck!
och sen blir det utgång, är så taggaaaad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0