20.21

haft en bra helg? det har jag! fan va grym den vart. i fredags jobbade jag några timmar
och på kvällen mötte jag upp louisa och sofia på victoria. satt och tjötade om allt och inget, så
jäkla sköna tjejer! blev även några glas öl och vin innan vi gick och åt nattmat. jobbade tidigt
på lördag så åkte hem vid 2 tiden. sen igår jobbade jag till 3 sen åkte vi upp till munkedal,
gjorde mig iordning innan vi drog till lysekil på inflyttningfest hos terra & vinnie! var en riktigt
bra kväll, aldrig varit ute i lysekil förut så detta var något helt nytt men även fast det var lite
folk ute var det ändå kul! skakade våra rumpor hela kvällen, sen kom min söta morfar och
hämtade mig och daniel och så åkte vi till munkedal och sov. imorse bjöd mamma på en
riktig julfrukost. julskinka och vörtbröd! så gott! så vi var tvugna att handla en egen skinka
som vi precis har gjort, åååh va jag älskar julmat!! nu har jag precis duschat, min man har
köpt en massa ostar så ikväll ska vi ha ostkväll här hemma. imorgon är det jobb igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0