21.31

precis kollat klart på bonde söker fru, haha är en sucker för sånna töntiga program
och visste även hur det skulle sluta för en av dom men nog om de!
åkte ju hem till munkedal igår och hälsade på. var hos mamma och syster och åt mat
och tjötade med dom, sen hälsade jag på min fina mormor och morfar en stund! och
efter det åkte jag ner till pappa och umgicks med min storebror! bäst att ta alla på en
och samma dag! var riktigt mysigt att åka hem till mitt andra hem en dag nångång
ibland. även fast det inte riktigt är som förr.
i helgen blir det nog förmodligen att åka till lysekil och vara med på terra och vinnies
inflyttningsfest. hoppas jag kan bara! men det får vi veta imorgon....
och imorgon kommer min andra halva hem, längtar! hatar att sova ensam nuförtiden!
ska ta mig något att äta så hörs vi kanske lite senare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0